250509

Idag har ja varit på stan hela dagen, jag har äntligen köpt min LG KU990 wievty pink :) Jag är nöjd. Härligt med en fungerande telefon. behöver dock ett nytt minneskort. Lite störande.

Var på ikea och kika lite också, de blev några småsaker. Köpte några plastblommor och en klädhängare och några smågrejer till. Sen vart jag bjuden på middag hos Emelie hon bjöd på spaghetti och köttfärsås. De va gott.

Ja, jag tycker det har varit en bra dag idag. Trots att jag tycker att jag är ständigt negativ. Kanske var för att lönen kom idag? Trött på att må så här..
Jag har betalat alla räkningar också, känns riktigt härligt. Nu ska jag ta mig en rostad macka och slappa framför tv:n innan jag hoppar i sängen.



Hade bäst Pösssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0