Back from work.

Hej !

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet, jobbade längre idag än tänkt. men de va helt okej fick en halvtimmes rast och känade lite extra timmar. Tiden gick relativt fort också. Nu hade jag tänkt att kila till affären, sen ska laga mos och korv till matlåda till imorrn. Sen ska jag slappa.

Jag har bestämt mig, jag ska börja träna tror jag, lutar mot Njoy. Väldigt fräscht plus att jag har rabatt för att jag jobbar på BK ..Perfa! Vore kul att få börja gå på Pass igen. Saknar verkligen de. Behöver komma igång och ha något att göra om dagarna för seriöst när jag är hemma sitter jag antingen vid datorn eller kollar på tv:n va är det för liv i längden. Time for a change. Så det är mitt nästa drag.



Vi får se vad som händer, men jag är nästan helt säker på att jag ska börja!


See Yaa

Kommentarer
Postat av: anonym

Matlåda när du jobbar på BK ? It make no sense to me :S

2009-05-29 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0