Elgiganten

Nu är jag äntligen hemma, blev längre än vad jag hade tänkt men så är det väl alltid?
Först träffa jaag cazzie och alex på waynees Stina var där också. Det var kul att äntligen få träffa den omtalande alex. Försöker få dom till att söka lägenheten som ligger granne med mig. Vet inte hur de gick men vi får se.

Sen åkte vi till elgiganten så att jag kunde köpa ett minneskort till telefonen, tyvärr hade de inte ngt headset så jag får skaffa det på annat vis. Sen åkte vi till Bergvik där sprang jag snabbt in på skopunkten och hitta ett par skor som jag verkligen vill ha. Som cazzie har köpt.

Bästa bilden jag hitta på dom, snygga va? 299 på skopunkten. Yes!

Se åkte vi till själva fastlandet bergvik alltså där alla affärer va, kikade runt lite. Sen blev det en snabb vistelse på Max också, jag och cazzie kan inte hålla ossq.  Sen åkte jag hem blev en lång dag på stan.

Nu tror jag att jag bara ska slappa framför tv:n.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0