Filmtajm!

Nu har jag gjort potatismos som blev löst, men jag tror att det blev gott ändå. Första gången ju, hurray för mig. Jag har precis duschat så nu sitter jag med långt-shirten och ska snart se på film. MYS! Hade varit ännu mysigare om Per var här.

Imorrn jobbar jag 12 - 20 så mkt möjligt att jag inte hinner uppdatera för efter det ska jag snabbt fixa iordning mig för partaj. Blir nog rolig förfest sedan uteservering med Per cazzie hennes pojkvän emelie och hennes pojkvän. Plus att Linnea fyller 19 så det ska ju firas såklart!

Tänkte jag skulle se den här "powder blue" Det är en amerikanskt drama som har fått väldigt bra kritik. Hoppas att de håller.


Japp, vi hörs...

Peace out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0