Grillad kyckling :)

Hejsan allihopa!

Nu står jag i köket och grillar kyckling på min och pers elgrill som vi fick utav Emil i födelsedagspresent :D Jätterolig present tycker jag. Det blir grillad kycklingfile med kroketter och cafe de paris sås eller bearnaise. Vi får se.

Idag har jag faktiskt varit lite duktig och skurat och dammsugat hela lägenheten ;) Jag är stolt över mig själv. Jag hatar verkligen att dammsuga, lite kul är det att se när zingo och atlas blir livrädda när man tar fram dammsugaren men annars så hatarjag det. Självgående dammsugare de vore något att satsa på.

Sen ska jag se på säsongsavslutningen av Smallville, riktigt spännande avsnitt. Clark ska slåss mot doomsday. Vi får se hur det går. Den serien har pågått länge nu, inne på 8: onde säsongen och förmodligen kommer det väl en säsong till :D hoppas hoppas hoppas :D

Nej nu måste jag koncentrera mig på grillningen.

vi hörs
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0