Oriflame.

Hej mina vänner!


Sitter här och bråkar med min katt för att han prompt ska ligga på datorn så nu har jag datorn halft i knät och halft på bordet ;) Jobbigt! Har precis duschat efter min dagliga workout :D Känns alltid gött efteråt.

Föressten så har jag gått med i ett företag som heter Oriflame jag har alltså blivit säljkonsulent tänkte jag skulle pröva mig på de och se om det kan vara något. Det som är så himla bra är ju att produkterna är så himla bra svenskproducerade och inte testade på djur ;) Kommer nog bara ha smink från Oriflame hädanefter ;) Så om det är någon som är sugen på att köpa eller för all del kanske bli säljkonsulent så är det bara att Maila mig på [email protected], Det går att tjäna ordentliga pengar bara man vill och kan ;) Jag ska försöka satsa iaf. Det som är så bra det är ju att man inte har något krav på dig utan man gör lite som man vill plus att man får ju 20 % På det man själv vill ha och det är oftast mycket man vill ;)



Jaja nu ska jag ta och titta lite på tv innan sängen väntar..

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

you rocks ;D

2009-11-04 @ 00:13:29
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0