091009

Hej!

Satt och kollade tillbaka på mina gamla inlägg nu hihi det är lite roligt att se faktiskt så jag ska nog fortsätta blogga ändå :) Ska försöka få in lite mer bilder i bloggen också för det har verkligen avtagit, lite dumt när jag har två bra kameror :D

Idag är det fredag och det betyder fest köpt mig lite vin så jag ska bege mig hem till carro sen efter 20 någon gång ska bli kul. Får se vart vi hamnar :D Per är hemma nu också det var verkligen konstigt att han låg i sängen imorse när jag gick upp men det var en riktigt härlig känsla. DEt känns som det är en evighet kvar tills han kommer hem på heltid asså.

Jaja nu måste jag koncentrera mig på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0