181009

Hej!

Här sitter jag vid datorn en söndag :) Idag känner jag mig väldigt slapp, vet inte riktigt vad jag ska göra om jag bara ska slappa eller om jag ska försöka städa lite :P Det känns ju väldigt bra efteråt. Jag ska iaf köra mina hip hop Abs hoppade över igår så jag ska köra dubbelt idag så jag hamnar rätt i schemat. Orkade verkligen inte igår jag var helt slut. Vet ni? Jag är stolt över mig själv för jag åt ingen chips eller godis igår och det är väldigt ovanligt för mig eftersom jag alltid äter något onyttit på lördagar just för att det är lördag. Det är ofta mitt argument till varför. Så nu är jag stolt.

Idag ska jag rulla egna köttbullar koka potatis och morötter och göra pepparsås till, det blir riktigt mumma de. Behöver ordentlig husmanskost känner jag.

Väntar på att jag ska få bli moster x2 någon gång vet ine riktigt om det har kommit än men det ska bli roligt när bebisen äntligen kommer till världen.

Jaja nu ska jag hitta på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0