211009

Hej!

Sitter på jobbet ooch jobbar, konstigt nog så går det rättså bra nu :S Holy crap det är väl första gången denna månaden :P hihi! Känns bra iaf. SEn efter jobbet ska jag iväg med Malin till el giganten, mmm min favorit affär :D Vi ska kolla efter en ny dator till malin :) Hon ska lämna tillbaka sin gamla.

Usch jag är så arg på mig själv! Jag hade ingen rk alls att träna igår och det gör mig så gfrinig för jag behöver ju träna varje dag så att jag får min killer body ;) hihi! Men men jag får jobba extra hårt idag antar jag :) Är inne på andra veckan nu ser dock inget resultat än men jag hoppas på att det kanske börjas synas någonting nästa vecka :) Efter fyra veckor är det äl sagt att man ska ha gått ner i vikt eller ja inte ner i vikt kanske men fått magmuskler :P Hoppas på de iaf. Har iaf börjat tvivla på dieter och grejer för ska jag vara ärlig så tror jag att jag skulle gå upp mer i vikt av det för att jag skulle bli så stressad av att hela tiden tänka på vad jag äter.
Tror jag ska lägga upp en metod jag tror på som jag hittade i solo tidningen men vi får se :)

Aja men vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0