städat & donat.

Hej mina vänner.

Nu har jag diskat ,skurat ,dammsugat och tvättat :D Tummen upp till mig själv. Borde vika all tvätt också men det får bli under helgen om jag orkar. Har ju högskoleprovet på lördag. Önska att jag bara fick vara hemma och mysa med Per ist. Men jag måste och jag måste få 1,5 vet att det är väldigt svårt men men man kan ju alltid försöka iaf. Bara för det ska jag sätta mig med ett gammalt prov sen kanske om jag orkar. Ska träna nu sen blir det det isf. Måste ju få i mig någon mat också.

Just de, jag beställde hem några brus tabletter som tydligen skulle funka om man ville gå ner i vikt kollade runt lte på olika forum och hittade bara bra saker om det så det är ju bra :) Köpte de på slimshopping.se Kilokiller heter det iaf, så nu ska jag pröva dom. :D

Over and Out...


Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer klara det du kommer få 1.8. JAG ÄR SYNSK :D Lycka till!!!!!

2009-10-22 @ 21:02:19
Postat av: Lina

Du kommer klara det du kommer få 1.8. JAG ÄR SYNSK :D Lycka till!!!!!

2009-10-22 @ 21:02:46
Postat av: anonym

träning är det som gäller, finns inga hemligeheter, träning och disciplin =) lycka till

2009-10-25 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0