010410

Tjolahopp!

Idag är det april. Härligt nu är det vår :) Alltid vår när april oavsett väder. För det är ju inte speciellt fint väder denna skärtorsdagen. Grått och regningt. Men jag känner mig gla' ändå. Kom upp lite tidigare idag. Känns härligt att man inte sover bort hela morgonen. Måste gå och fixa lite grenar också som jag kan hänga upp lite påskfjädrar så att det blir lite påskigt här hemma.

Föressten jag har designat min egen bikini på nelly.com Gå in och kolla på den och rösta på min för den är snyggast :)

Nice va?


Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: Tanja

hej! Jag har röstat 5 stjärnor på din bikini på nelly.se. Rösta gärna på mina=) Dom finns på bloggen!

2010-04-02 @ 17:47:44
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0