020410

Hej!

Vaknade precis gick inte och la mig förens vid sex. Dumma jag lyckades hålla Lina vaken hela natten. Eller ja hon somnade väl en liten stund sen vaknade hon igen :) Såg på skräckfilm. Det blev case 39 den var faktiskt helt okej spännade var den och inte lika förutsägbar så det var bra.

Föressten vet ni vad jag gjorde igår? Det var ju 1:a april och jag kände att jag bara var tvungen att lura ngn och då är ju mamma det bästa offret :) Jag sa att hon skulle bli mormor! Och hon blev så himla glad så jag kände mig så himla taskig när jag sa April, April. Man jag lyckades med ett bra skämt för en gångs skull. :) Själv så vart jag inte lurad av ngn.

Igår gick jag sista dagen på Dialon och det känns så himla bra. Och jag sålde som fan igår närjag jobbade så det kändes så gött att sluta på top :) Helt underbart! Nu ska jag satsa på Donken och sen blir det att plugga till hösten om jag kommer in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0