160410

Hej hej hej!
Gick upp halv sex imorse och for til jobbet vid 6 ! Började sju. Slutade vid ett och då drog jag in till stan och träffade majda för att överlämna en oriflameprodukt som luktade väldigt gott :) Nu sitter jag här hemma vid datorn känns gött att man har jobbat färdigt för idag plus att jag vet att jag jobbar kväll imorrn så jag behöver inte lägga mig tidigt idag :)

Ikväll ska jag träffa Malin ska bli roligt att umgås lite nu när det inte blev av förra veckan :)

Har en Atlas som ä med och skriver så jag måste sluta nu för det är alldeles fö ansträngande :)



Kommentarer
Postat av: M

Gullig kisseeee! :D

2010-04-16 @ 15:12:22
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0