190410

Hej!

Idag snoozade jag 13 gånger typ :D Jag ville inte gå upp. Men ändå så ville jag de för ju längre jag sover desto kortare fritid får jag eftersom jag börjar jobba 16 måste åka härifrån 15 och det är ju bara 2½ h.

Idag ska min doktor ringa yay! Nu får jag veta om jag kan börja köra bil. Då måste vi låna bil så jag får köra lite :)
Fint väder ute idag också härligt!

Fått mina lönespec nu också och blev mycket nöjd haha så bra lön har jag inte haft sen jag slutade på BK så det känns gött. Shoppingtarmarna börjar komma igång nu. Men jag måste hålla igen. Endast bikini inför thailand blir :)


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Hmm, skumt de där :S

2010-04-19 @ 22:45:55
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0