300410

God Morgon!

Idag ska jag städa som in i bomben, gu så fint det ska bli här hemma. Måste fixa det idag för imorrn hinner jag inte. För då blir det ju bio med kära Malin vi ska fira våra födelsedagar :) Hon fyller ju på söndag och jag på måndag!

Valborg idag, har alltid tyckt att valborg är en så rolig högtid om man kallar det de. MEn idg känner jag verkligen ingenting. Jag ska bara städa och jobba så det blir inget firande för min del. Vore ju hur underbart som helst att sätta sig på balkongen och grilla men nej de blir det inge me.

Dåligt väder är det ju ute också så det spelar ju ingen roll. Föressten vart är alla löv på trädena brukar inte dom slå ut vi den här tiden? Våren är lite sen iår tycker jag. Fortfarande väldigt kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0