Att klippa eller inte klippa?

Hemma från jobbet och sitter nu och gör min dagliga runda på datorn :) Läser alla bloggar, facebook, uppdaterar ;) Nu tycker jag dagarna bara svuschar iväg det är redan torsdag imorrn och jag som trodde denna veckan skulle gå skitsegt eftersom vi åker på torsdag :) Men Icke! Nu har jag bara tre dagar kvar att jobba sen är jag ledig fram tills vi åker :)

Jag har ett dilemma, jag hade tänkt att jag skulle klippa mig innan jag åkte och slinga håret och så. MEn jag är rädd att det kommer bli så himla slitet sen när vi kommer hem att det inte var värt det! Men sen vill jag hellre vara riktigt snygg på korten från thailand än när jag är hemma ;) Vi får se hur jag gör, jag kan ju fortfarande tänka på de!

Japp men nu ska jag nörda lite förhäxad !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0