Heej!

Idag är jag ledig och det känns underbart :) Har en disk jag måste ta hand om annars inga måsten så det känns gött. Tänkte jag skulle lägga in lite musik på min mobil behöver en Uppdatering faktiskt. Ni kan få ett smakprov sen :)

Tänk att jag snart fyller 21 år tiden går så sjukt fort. Snart har man väl barn och hus och allt vad det kan vara. Man har mycket roligt framför sig i livet :) Men en klok vän sa till mig att jag ska sluta tänka på hur bra det kommer bli i framtiden och i stället leva i nuet.  Det måste jag träna på.

Men just nu är jag faktiskt rättså nöjd med mitt liv ändå :) Har äntligen ett jobb som jag tycker är rättså roligt :) Till skillnad från dom andra som jag i princip bara vantrivits på.

Musik vare ja...

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0