Tjenixen!

Har nu bäddat ner mig i soffan :) Funderar på om jag ska se en romantisk film eller en skräckis. Oftast tycker jag ju att skräckisarna är bäst. Men ja vi får se vad det blir. Tänkte jag skulle laga iordning lite té och ställa klockan ifall jag skulle somna i soffan ;) Per slutar ju inte förens 1 idag så jag får somna ensam ikväll men det ska väl inte vara några svårigheter :)

Imorrn är det ännu en dag fullspäckd med jobb 11-20 jobbar jag imorrn så det är verkligen en hel dag ! Men jag tycker dagarna bara svischar iväg nu. Det är ju onsdg imorr med andra ord är vi halvägs till helgen !!

Jaja men vi får se om jag hinner uppdatera till morgonen annars får det bli när jag kommer hem !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0