020110

Hej!

Idag har jag och Per varit duktiga och städat en del här hemma :) Sen så har vi varit hos Pers farmor och fikat lite. :)

Mina resbekymmer!

Först så skulle vi till Thailand sen så tänkte vi att vi drar till Malaysia istället. Sen så bestämde vi oss för att det blir för dyrt så vi drar till turkiet istället. Sen så kände jag att det vore kul att åka någonstans vi inte har varit istället så vi bestämde oss för en vecka i Grekland. Funderade lite på Kroatien. Och nu har jag hittat ett jättefint hotell i Bulgarien 4 stjärnigt, 5 m från havet och byggt 2009. 2 veckor i augusti för 5500 kr. Tycker jag var riktigt bra pris så nu har jag beslutångest... men nu lutar det åt bulgarien hållet tror jag. :)

Här är bilder på hotellet:


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

vart i bulgarien ligger hotellet på?

2010-01-03 @ 19:48:37
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0