090110

God morgon!

Shit idag är ja tidig och detta beror endast på att jag ska iväg och jobba börjar klockan 11 så ska åka om ca 40 min. Annars hade jag förmodligen luggit och sovit till minst tolv eftersom jag hade så himla svårt att sova igår. Som vanligt! Äter rostade mackor och Oboy nu riktigt gott :D

Prazsky Krysarik

Nu har jag hittat en jättesöt hundras Prazsky Krysarik, Storlek som en chiuaua om inte snäppet mindre tom. Livlig, aktiv och allert hund. Den är smart och sällskaplig och kräver aktivitet och motion fast det gör ju dom flesta hundar. Jag tycker den var riktigt söt vet inte riktigt om jag tycker den är för liten också ! Vad tycker ni?
Här har ni en bild på den:




Kommentarer
Postat av: Lina

Jättesöt jag träffade en sån en gång! haha nejmen den var asgullig och väldigt livlig!! Jobbar du imorgon? Tänkte om vi kunde ses imorgon eftermiddag? Anton åker ju imorgon, känner att jag skulle behöva lite moraliskt stöd! haha men jag ringer dig i morgon hur som helst! GO GO för en liten hund!! :D:D:D

2010-01-09 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0