180110

Har precis kommit hem från stan , Syrran var i stan så jag åkte ner och träffade henne en stund. Alltid lika kul! Idag är det jobb som väntar inte lika kul direkt men man får försöka att vara positiv. Så länge det går iaf.

Jag är så himla trött på min livssituation just nu.. Har en svindyr hyra och en jätte låg lön plus att det finns inga lediga lägenheter. Jag vill ha en bil som jag kan åka runt i. Plus att jag vill plugga men det går inte att börja plugga mitt i februari :( Längtar till hösten för då ska jag börja plugga och så är det bara...

Sista veckan Per är hemma också vilket känns mycket tråkigt men man får ta vara på veckan helt enkelt. Sen får jag tänka att han bara har 1½ månad kvar ungefär så är han klar med den där skiten!! Om han inte får utlandstjänst då vill säga ...

Jaja nu har jag klagat lite. Ska ta och göra ngt annat nu, borde diska och ta and om tvätten! Men det är ju inge roligt ? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0