250110

GodMorgon!

Idag ställde jag klockan på halv elva men snoozade till halv tolv. Jag måste börja gå och lägga mig tidigare, idag är det jag som går och lägger mig efter Paradise Hotel så att jag kommer upp i tid imorrn för imorrn ska det tränas. Nu har lönen kommit in på konton känns väl lite bra. Känns dock lite jobbigt för jag kan inte unna mig något denna månaden. Möjligtvis att jag kan sola solarium en gång :P Alla räkningar är iaf betalda för det gjorde jag inatt.

Ska snart kila iväg till affären och köpa lite mat, de behövs verkligen. Sen ikväll blir det jobb.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nejnej inte sola solarium. Det tycker jag du ska sluta med för det har jag gjort för längesen! Dom ska ta bort alla från gym och så nu har jag hört för det är verkligen asdåligt! kör med brun utan sol om du inte gör som jag går runt blek:D snart är det sommar då kan vi vara bruna istället:D:D

2010-01-25 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0