Gör nu som jag säger !

Gud jag ska gå och lägga mig nu :) Om jag kan somna brukar ha väldigt svårt att somna vid den här tiden men vi får se. Kanske sätter på Lejonkungen eller något. Eller Harry Potter. Det kunde jag inte sova utan när jag gick i skolan. Somnade bäst om jag fick höra harry potter i bakgrunden. Så somnar man och kommer in i en helt ny värld.

Inatt drömde jag jätte mycket om Bk och om mcdonalds okej det där låter konstigt. Jag drömde inte om maten :P HAHA Nej jag drömde att Bk var en bondgård typ och det var hur skitigt som helst haha ja helt skumt! Men dom hade söta kattungar :)

Nej men nu tycker jag att ni ska handla lite smink av mig eller kanske en tandkräm ja vad ni vill :) Vill ni bläddra i katalogen så kan ni trycka här och hittar ni något ni vill ha så säga bara till så fixa jag det!! Gör nu som jag säger!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0