Gratis bio!




Hej alla mina vänner!

Jag har blivit medlem på en jätte bra hemsida, Gratisbio. Där samlar poäng för att sen få växla ut dom till användarbara presenkort till jätte många roliga affärer.

Hur samlar man poäng?

  • Man kan gå in på hemsidor.
  • Man kan ta del av väldigt bra erbjudanden.
  • Man kan delta i tävlingar.
  • Man kan värva sina kompisar.
Du värvar en kompis och får då poäng och när den personen har fått sina första 100 p (efter bonus poängen) så får du ytterliggare 200 p och det bästa av allt är ju att första nivån för att växla ut ett presentkort ligger på just 200p.
  • Man får poäng om man blir vän med någon.
  • Man kan även blogga om sidan.
  • Man kan t.ex Handla på halens och få en viss procent av det du handlar i poäng. (Great)
Systemet är väldigt enkelt och det går fort att samla ihop sina poäng, jag har redan fått ihop till ett presenkort. :D Och sidan är ju så mycket mer. Det är ju samtidigt en community där du kan träffa nya vänner ladda upp bilder och annat.

Affärer man kan få presentkort till är Nelly.com, H&M, Gina Tricot, Biobiljett, Stadium, Siba och det finns mycket mycket fler ställen.

Så vill du registrera dig? Varför skulle du inte vilja de?
Då behöver du bara trycka på denna länken så kommer du få 50 p +25p av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0