Robinson Karibien

Ikväll blir det Robinson. Med lite lösgodis och mys med älsklingen.

Vad tycker ni om årets Robinson?

Själv tycker jag att det var bättre förra året saknar Linda som programledare även fast jag tycker Paolo är grym också. Jag sökte ju till årets robinson men blev inte antagen :( Ska söka igen nästa gång tror jag så ska jag skriva att jag är jätte konstig så kanske jag får vara med. För med tanke på årets deltagare så verkar det inte som man beöver vara jätte tränad direkt. Jag skulle satsa på att åka dit och gå ner i vikt och vinna såklart! HIHI!

Nej jag vet inte riktigt jag tycker dom är så himla färsliga lite myggbett och dom är förstörda herregud man vet väl att det kommer finnas konstiga myggor och ingen mat. Dock hade jag nog aldrig kunnat äta dom där söta kaninerna som dom hade skulle må så dåligt av de tror jag.


Kommentarer
Postat av: M

Det är bara bra här med :D

2010-01-16 @ 21:59:17
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0