Mina Föräldrar!

Denna punkten är ju lite känslig för man vet inte hur personlig man ska vara.  Mamma Ingmari och Pappa Tony :) Dom har väl aldrig direkt varit ett starkt par under den tiden jag levt iaf :P Mamma är iaf den jag levt med i alla år. Jag kan inte säga att jag blivit bortskämd för vi har aldrig direkt haft gott ställt. Men jag tycker att jag blivit bortskämd av kärlek istället och det är en sak man inte kan få nog av, eller vad säger ni?

Mina föräldrar är väldigt snälla nästan för snälla för sitt eget bästa. :) Pappa bor i västerås just nu men vi pratar varje dag i telefon vilket jag uppskattar :) När man inte träffas så ofta så är det gott att bara få höra hans röst så allt är bra ja ni vet.

Men jag tror ändå det räcker så, för ja man vill ju inte berätta massa saker som man kanske inte får :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0