Har haft en trevlig helg!

Heeej!

Har varken hunnit eller orkat uppdatera under helgen, jag har iaf haft en jättebra helg ! Var ju på Arvikamarten i lördags och jag blev bara sugen på allt gott som man kan äta :D Köpte en t-shirt till Amanda och en till Alvin, en leksak till katterna typ ! Vart inte så mycket mer.

Sen var jag och syrran och plockade svamp, fick ihop ett halvt kilo så det var ju kul! Blir att steka :)

Idag åkte vi ju hem. Plockade upp Lina som också var i Arvika. När vi kom hem fixade vi ihop vår nya härliga säng, fast vi fick åka förbi och köpa nya lakan för våra räckte inte till en 1.80 säng ;) Men nu är det bäddat och klart !

Har tagit massa bilder under helgen men orkar inte lägga upp dom nu.

Nu ska jag se på The guardian med min kära livskamrat!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0