Spring i bena!

Tja!

Inget har hörts från akelius ännu, sega myndigheter :P Imorgon tror jag att jag ska ringa istället.

Japp jag och Per var iväg och sprang förut, är så stolt över mig själv för idag så sprang jag hela vägen eller jag gick typ 4 steg och resten sprang jag även uppför plus att jag hade håll och skosnörena hade gått upp! Så nu är jag nöjd med mig själv! :D Det känns så underbart gött när man är färdig och bara står och stretchar en stund. Tur att jag har min goa pojkvän som pushar mig hela tiden annars skulle det inte gå...

Funderar på om vi ska göra en systemåterställning på datorn för vi ha fått så mycket dret på den och den har blivit väldigt seg. Vi får se om jag orkar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0