The Sims



FREDAG idag, alltså dagarna bara springer iväg nu ! Allt går så himla fort så det gäller att ta vara på varje underbar stund.
Idag kommer mamma hit får se vad vi hittar på :)
Tänkte ju att vi skulle börja packa lite men det är ju som sagt inte säkert att vi får lägenheten än.
Men jag tror att vi får den, förstår inte vad som är problemet annars.

Igår installerade jag The Sims 3 på datorn och jag märkte direkt att jag kommer bli nörd. Per bara suckade åt mig när jag sa att jag hållde på att göra en sim av min sambo :) HAHA , det är ju kul ju. Det var så länge sedan jag spelade och då var det ju första sims så det är stor skillnad!



Nu måste jag dammsuga för sen kommer det en som ska kolla på lägenheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0