TGIF

Fredag, härligt! Har träffat Malin idag :) Mycket trevligt! Sen har jag varit och sprungit och jag är så grymt stolt över mig själv ! Jag sprang idag 4,5km utan att stanna och jag är så himla nöjd. Det är helt otroligt för jag har haft extremt dålig kondition och nu ger jag mig bara fan på att klara det och då gör jag det! Det styrker faktiskt självförtroendet en hel del när man känner att man klarar av saker som har varit svåra förut!

Ska bli så himla kul att flytta ! Vi ska ju få omtapetserat i sovrum och vardagsrum vet inte om jag sa det igår :) Ska bli jättekul att få inreda när det är nytt och fräscht! Ska köpa kakeldekor till köket för kaklet är brunt och det är väl inte den vackraste färgen kanske ;) Blir nog att vi målar köket vitt och sen blir det svart kakeldekor :)

Igår var jag på Mary kay hudparty hos cazzie :) Tyckte det var jättekul och man lärde sig saker :) Ska ha ett eget hudparty snart tror jag :) Roligt ! Ska köpa en foundation därifrån som jag blev väldigt nöjd med !

Nu ska jag hoppa in i duschen ! Sen blir det IDOL ! :)

Kommentarer
Postat av: carro

ska bli kul att bli granne med dig :D :D :D :D

2010-10-30 @ 01:06:34
URL: http://caroliinesamuelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

glömde skriva att du är skit duktig som tränar så mycket. Nu när du bor så nära kanske du kan dra med mig ut och springa ;)

2010-10-30 @ 01:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0