Bara massa babbel...

Jag känner att jag blivit en sån tråkig bloggare. Det är verkligen stendött. Men jag funderar på att lägga ner denna bloggen faktiskt och börja om helt, vi får se.

Jag har någon sorts inre stress just nu som gör att jag inte har ngn direkt ro i kroppen. Jag känner att jag bara vill sluta skolan och börja jobba nu ett tag och fundera ut vad jag vill göra med mitt liv. Jag skulle väldigt gärna vilja starta ett eget hunddagis men jag funderar på att gå socionom också eller bli barnmorska. För jag börjar känna att SLU känns för långt borta just nu. Som vanligt så har jag bara massa funderingar, ska försöka att sluta fundera och bara leva istället, ta livet som det kommer.

Imorgon är det matteprov får se hur det går har pluggat lite idag iaf men jag borde ha pluggat mer. Har inte haft ngn sorts självdisciplin idag. Det märks hur det går.

Men imorgon ska vi ju ÄNTLIGEN hämta soffan. Ska bli så gött att kunna se på TV igen utan att behöva sitta på golvet. Hoppas verkligen att det blir bra. Det är ju en liten chansning vi gör eftersom vi aldrig har suttit i den men det blir nog bra ändå :)

Men den är fin iaf eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0