Egengjord pizza

Heej!

Idag har jag varit iväg på Next Generation möte. Det var mycket information som jag trodde. Efter mötet hann jag hem till majda för att göra egengjord pizza och sen blev det att åka till dansen. Kändes mycket bättre på dansen idag än vad det har gjort tidigare. Nu är det ingen mer träning innan dansuppvisning. Känner mig väl inte så speciellt säker på dansen så jag hoppas det bara sitter när man väl står på scenen. Det brukar ju vara så. Presterar när det gäller.

Nu måste jag gå och lägga mig för imorgon är det skola 8.10 Usch och blä ! Tycker att vi ska få jobba hemma nu för vi har inget nytt att gå igenom.

Jaja ett supernaturalavsnitt blir det innan jag stänger ögona.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0