L ö r d a g

Hej Lördag!

Efterlängtade lediga helg! :) Nu väntas snart sista veckan i skolan och vet ni vad jag tycker om det? HALLELUJA!! Ska bli så gött att bara tänka på jobbet istället för att ha massa plugg när man är ledug kan man hitta på massa andra roliga saker. Veckan som kommer nu tror jag kommer bli rolig lärorik och jobbig! Jag har två prov på torsdag och på onsdag går jag mitt första skift och slutar minst klockan 1. Löningsdag kommer bli en hel del att göra tror jag :P

Idag ska jag måla naglarna, plugga kankse gå ut och springa för första gången iår. Känns så trist för jag kom verkligen in i det innan vi flyttade men sen flyttade vi och det blev väldigt kallt ute så jag tröttnade rättså fort ! Men nu när skolan är slut så har jag lite mer tid för det. Jag ska också försöka äta lite nyttigare och lite mindre portioner detta för att jag ska vara smokin´ hot! till Thailand om ett år! :)

Dax att klä på sig och sätta sig på balkongen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0