Sommarplaner

När den här månaden är över så ska jag försöka att bara njuta av livet för skit va det är mycket att göra hela tiden. Man ska hinna med sig själv också emellan allt. Det är inte lätt. Plugga,jobba,städa umgås med pojkvän, umgås med vänner, träna. Ja you name it det finns saker att göra hela tiden. Så i sommar ska jag njuta av att jobba och grilla, läsa ngn bra bok och endast ägna mig åt härliga som jag vill göra när jag inte är på jobbet.

Ser fram emot mycket grillningar på balkongen i sommar, sola på skutberget, spela wii, greja med bloggen allt roligt som jag älskar att göra.

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen, se på ett Supernatural avsnitt. Imorgon har jag skola till 09.40 Sen ska jag träffa Mackan för en stund på stan. Sen blir det jobb till klockan 20.00. Hoppas jag hittar ngt fint på stan.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0