Monday

Första dagen på veckan och vi kommer bara närmare och närmare studenten :P AHHHHHH jag längtar så. Idag fick vi reda på lite tider om studentdagen typ foto och lunch. Vi springer ut halv tre om nån vill kika :P
Sedan hade jag historia prov, jag och böbben var dom enda som gjorde prov HAHA kändes väldigt tomt i klassrummet.

Sen tvingade jag Cazzie att vara mitt stöd på shoppingrundan, vi kollade igenom hela stan och hela Bergvik, hittade tillslut ett par vita skor som jag ska ha på studenten, riktigt fina faktiskt.

Under helgen har jag jobbat så det finns inte så mkt att säga om det. Eurovison Song Contest SÖG tack våra fina grannländer för dom fina höga poängen INTE, Förrädare.

Nu tror jag att jag ska se på Förtrollad sist jag började se på den så somnade jag, haha skräll!

Fuck you and have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0