Mjau..



Klockan 07.40 :O idag var jag på röntgen , de va inte såfarligt som jag trodde det skulle vara. Vi fick sitta i en timme och vänta efter jag hade röntgat mig på att dom skulle ta ut en nål. det var lite surt. Dom hade glömt bort mig så Per fick gå fram och säga till. Klockan var ungefär 9.30 när vi kom hem då gick jag och per och la oss i soffan och kollade på Pearl Harbor(som jag har sett tusen ggr men per ville så himla gärna se den.) Han somnade iaf efter en timme och de valika bra att låta honom sova annars blir han bara så grinig :P

Idag har jag lagat Fisk , Potatis och Hollandaise sås , de va gott :D Sen gick jag iväg och tränade lite, de va gött.
Sen träffade jag Lina en stund också följde med lina till konsum förr att hon skulle köpa lite godis. Mums!


Nu ska jag nog städa lite, sen ska jag hoppa i säng för imorrn ska jag jobba 11 - 14, tre timmar. De va ett slött pass.   

Uppdaterar imorrn.. See yaa

//Therese©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0