Konstiga dagar.

Konstiga dagar, I torsdags så var jag och älsklingen och kollade på kissemissar, alla är så söta. Sen kom vi hem lagade mat och sen gick jag på toa, per stod i duschen. Jag svimmar rakt ner på golvet och blir helt väck, när jag vaknar så säger per till mig att komma in i badakaret, direkt jag kommer in så svimmar jag i hans armar igen, skumt. vi åkte iaf in till akuten coh där fick vi vänta i 6 timmar tills dom sa att jag skulle sova över. igår typ vid två fick jag åke hem. nu ska jag bara ta det lugnt. Tråkigt att jag dock fått körförbud tills vi vet vad det är, får inte bada själv heller. :(

Igår efter akuten åkte iaf jag per och mamma till willys för att storhandla lite, sen blev det elgiganten och köpa en extern hårddisk och en dyr micro :P Sen åkte vi till Maxi, där satt Bert Karlsson och prata i telefon :D lite fränt tycker jag. 
Kööpte sing star och sex and the city the movie :D:D

AJa nu ska jag va social med C
See yaa


Kommentarer
Postat av: c

Di buse, du måste uppdatera mera :D älskar dig / din C

2008-11-11 @ 16:44:24
URL: http://cassandraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0