Trött idag!

Nu har jag varit ner på stan och köpt en bok till pers mamma eftersom hon fyller år imorrn . hoppas de blir bra :D
Gud jag är så himla trött, jag förstår verkligen inte inte varför? bara för att jag är ledig från jobbet idag .. Sen har jag en lång stängningsvecka framför mig, men de blir mkt ob och de e ju prima de.

Älskar verkligen den nya datorn jag är i extas varje gång jag sätter på den , hm de lät lite kinky. :S haha.

Gjorde om min blogg lite förut också, hoppas att ni tycker att den blev fin :p Jag är ju nybörjare liksom . nu slutar snart cazzie♥ också hon ska komma hit en stund det blir trevligt tycker jag.

Gud va det regnar ute , det är riktigt deprimerande , även fast jag tycker att det är riktigt mysigt.

The sky isnt always blue , the sun does'nt always shine...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0