010409

Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag hann verkligen inte igår. Först så jobbade jag öppning slutade jag 1 då åkte jag hem snabbt och gjorde mig iordning, sen åkte jag hem till emelie och snackade och hade det mysigt. Och sedan blev det att åke på personalmöte. Fy fan va det var tråkigt. Jag lyssnade nog inte ens hälften om vad de sa. Kände de bara som att detta gäler inte mig. Jag har varit engagerad för på mötena men igår så pallade jag inte. När man väl skulle säga vad man tyckte då blev an bara sågad. FY FAN för BURGER KING.

Sen blev det iaf Bowling och det var väl rättså kul. Dock kom jag nog sist utav alla men men jag hade nog inte förväntat mig ngt annat. :P

Idag ska jag åka ner till stan eller ja... jag ska cykla ner till stan, tur att de är så fint väderute iaf. Jag ska leta present till min goding Lina som fyllde 20 i måndags. Vet på ett ungefär tror jag men vi får se. Sen ska jag jobba stängning. Tur att det är med Carro idag för annars tror jag inte att jag hade orkat. Fan om du är sjuk människa :P

Jag har inte blivit lurad än iaf och det känns gött för ni vet väl att det är 1 april idag så var beredda...Härligt för nu känns det verkligen som våren är här.



Kvällen hemma hos emelie började med 1 cider ;D Carro och cazzie på bilden.


 

Emelie var glad.




Monster banan som bara gick att hamna i rännan har vi här...



emelie var taggad.


                                                                                                                                                                                   Ipred är BLÄ.

Kommentarer
Postat av: jenny

oj vad jag inte saknar det =) fast vissa saknar man ju förstås ;)

2009-04-01 @ 18:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0