080409

Godmorgon.

Gud ja jag vet jag är seg på att gå upp. Var så himla trött imorse bara. Snozade hur länge som helst.


Idag är jag ledig så jag ska passa på att åka ner till stan och kolla efter en present till cazzie tror jag vet vad det blir men vi får se. Lina ska följa med och hjälpa mig. Gud vilket omslag på väder det blev idag. Lite tråkigt fast jag tycker ändå att det är rättså mysigt.


Ikväll ska jag se på hockey, jag tror dom vinner idag. hoppas på de iaf. O gud jag såg på matchen igår och när HV förlorade så va det seriöst folk som började grina. Herregud så överdrivet. Visst man vill ju att dom ska vinna alltså sitt eget lag. Men börja grina. :S Det där är en sån där grj som jag skulle kunna haka upp mig på.


Nej nu måste jag sminka mig och göra mig klar.

Tebax om några timmar.


Hej Hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0