150409

Idag jobbade jag bara en timme :P Lite ovärt kanske men jag kände att jag ville åka hem, satt dock kvar och pratade med mina kära arbetskamrater =D

Ikväll ska jag iväg och grilla lite med cazzie, mikaela, linn och ronja. Det ska bli härligt att komma ut och göra ngt för en gång skull sitter ju bara här hemma vid datorn nu för tiden.

Måste börja träna nu. Emil säger att jag ska ha självdicsiplin men va fan. De e inte lätt men jag ska försöka lite smått att börja gå ut och gå iaf. Så får vi se vad som händer. Kanske ska försöka att följa upp de här i bloggen så får jag lite mer att skriva om och kanske lite mer motivation att träna. =) vem vet??

Annars är det ngn som har ngt tips på hur man kan träna på ett effektivt sätt ??

Puss

Kommentarer
Postat av: ---

Köp ett årskort på Nautilus och börja träna med Lina en gång för alla!!

2009-04-15 @ 21:51:02
Postat av: ---

Köp ett årskort på Nautilus och börja träna med Lina en gång för alla!!

2009-04-15 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0