190409

Sorry för dålig uppdatering.

Idag blir det en lugn dag, börjar jobba vid fem och slutar åtta lite taskig tid eftersom det är dubbellön idag, tycker att dom kunde vara lite mer generösa. Så först ska jag åka till jobbet, det tar en halvtimme eller 25 min. Sen ska jag jobba i 3 timmar och sen en halv timme hem, om jag har tur eftersom bussrna går som söndag idag så kommer jag säkert missa bussen och behöva ta den som går klockan 21 från stan och det är jävligt drygt för då är jag inte hemma förens klockan 21.20 blä på de.

Sen ska jag gå till affären och köpa lite grejer till min sallad som per tjatar på mig att jag ska göra.

Min Tonfisksallad, så nu kan ni också göra den :P
  • Tonfisk
  • Isbergssallad
  • Majs
  • Fetaost
  • Tomat
  • Rödlök
  • Ägg
  • Gurka
Mumsig den.

Igår så va jag och per hemma hos hans föräldrar och åt påskmat, de va riktigt gott. SEn åt vi cheescake och sen blev det rulltårta. Herregud jag trodde jag skulle rulla ut. Det var härligt att komma ut till botorp. Det var så himla längesedan nu.

Sen så åkte vi hem till cazzie och gav henne Presenten ( två jättefina drinkglas med blåa spiraler på ) Eftersom hon fyllde 19 år igår GRATTIS. Hon blev glad och det är det viktigaste. Käkade glass maränger och chokladsås. Att jag orkade var helt otrolig. Jag har nog en extra liten mage för godsaker :P Sen tog jag och Per bussen hem.

Jag var himla duktig när vi kom hem DIskade och städade badrummet himla bra tycker jag :D

Nej nu måste jag butta bort zingo, han dricker upp min O'boy.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0