270409

Hej hopp!

Jag har inte skrivit på fyra dagar nu :O AJAJ. Har haft endel för mig. Ifredags var jag och per iväg och storhandlade och köpte utemöbler :D som är jättefina. Stolsdynorna var svindyra så de köper jag inte några nya på ett bra tag. Sen började jag jobba vid 20.00 stängning på wåxnäs och sen jobba natt i city.

I lördags hade per sina killkompisar här, vi grillade och dom drack :P Sen blrv det iväg till jobbet samma procedur som föregående natt :P När jag kommer hem ser jag att ngn JÄVEL har kastat ägg på min balkong, så söndagsmorgon var det bara att ställa sig och skrubba :(

Sen på söndagen åkte jag och per iväg till en frisör, per skulle raka av sig håret pga lumpen, blev snyggt faktiskt. :) Sen åkte vi hem och åt räk/kräftmackor och myste framför tv:n.

Imorse klockan halv 07 åkte han iväg till sthlm berga, så nu drer det en vecka innan jag får se honom igen :( Gud va jobbigt. jag längtar redan efter honom...

Ja de är väl det som har hänt under den bloggfria perioden :P

Förut var jag  iväg och köpte kattmat och kattselen, dom var inte så populära. men vi får se hur det går. Vill ju inte att dom ska hoppa från balkongen..
Sen får vi se vad det blir, är ledig iaf. Kanske blir det att träffa Lina. :)

Hämr kommer lite bilder :)

Balkong möblerna..

Mums

Zingo glassar i fåtöljen

  Atlas äter upp min blomma :P

Min snygging...

Nu måste jag diska :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0