270809

Jahapp ikväll blir det en till stängning till, gud jag är så himla trött jag kan knappt hålla ögonen öppna just nu och klockan är liksom 1. Någon som har något tips för hur jag ska orka två stängningar till? Ska ta mig en energidryck sen. Längtar tills på söndag när jag äntligen är ledig och då är jag ledig två dagar i streck , så himla gottit ska de bli. Behöver verkligen mina lediga dagar. Men jag hatar när jag får dom så långt isär en på tisdag och en på söndag, sen har jag en på måndag och en på lördag. GAH! Jobbigt!

Längtar tills jag får börja dansa, det kanske ja säger i varenda inlägg men så är det iaf. Bara höra höga musiken och känna att det är den som leder mig gud va härligt! Men det blir nog inte förens efter Jul eftersom det är försent att söka nu tror jag.

Nej nu ska jag stoppa i mig frukost :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0