Epilepsi

Halloj,

Idag har jag varit på sjukhuset och fått information om epilepsi, fick diagnosen förra veckan. Hon sa till mig att jag ska informera så att det inte blir något missförstånd OM det skulle bli att jag fick något anfall, inte så stor sannolikhet nu när jag tar medicin iaf. Men om det skulle hända behöver man inte göra något iaf. Så nu vet ni de iaf.

Tog ledigt från jobbet idag eftersom jag inte tycker om att gå och jobba efter jag har varit på sjukhuset, visste ju inte riktigt vad jag skulle göra där idag. Cassandra tog min tid, min älskade vän :D 


Måste ringa El - giganten också, har blivit något fel på datorn, den läser inte skivor längre. Lite surt för då kan vi inte installera skrivaren och den kan vara behövlig.
Jaja de var allt för idag, kanske att de kommer en uppdatering ikväll. Får se.

Hade nice. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0