fredag

Ibland blir jag så grymt trött på människor som tror dom är något, hela tiden skryter och tror dom är bättre på något sätt. Eftersom vi alla är olika människor och går igenom olika saker i livet tycker inte jag att man kan säga att någon är bättre. OM det inte handlar om talanger för det kan man ju inte gå under stolen med att är någon bättre på matte än mig så är personen i fråga det. Jag blir trött på folk som tror att dom kan göra precis som dom vill. Blä på er!

Ja ville bara skriva de kände jag :P

Igår vart de utgång, jag tyckte ändå att det blev en lyckad kväll om man bortser från viss händelser. Hade Lina, cazzie, linn och malin här igårkväll, vi sjöng lite sing star spelade guitarr hero och hade det mysigt. sen blev det arens som vanligt. :P Nästa gång ska de fan bli nöjes.

Idag blir det nog en slappar dag kanske ska gå och träna lite senare, vore mysigt.



Ej från igårkväll.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0