020709

Tja allihopa!

Idag är det fint väder ja det har det väl varit nu ett tag men igår så regnade de ju faktiskt lite. Ja nu ska jag faktiskt berätta en sak som jag inte trodde. Det blev typ ingen rusch alls igår konstigt nog :S Det var väl lite kö men inte alls så mycket som det var förr året då vi hade bilkö ut till rondellen. De va faktiskt lite tråkigt att det inte blev något när man väl var redo! Aja det är så detta jobbet är. När man är förberedd då blir det ingenting och när man inte alls är förberedd då blir det hur mycket som helst.

Idag hoppas jag på att jag inte får en mördar stängning för jag pallar inte... Kom i säng klockan 5 inatt och man blir så här konstigt trött när man kommer i säng så konstigt. Jag vill ju inte sova bort hela dagen heller! Fatta va tråkigt de vore, börjar 17 jobbar tillvi säger typ 2 kommer i säng 4 och sover till 15 och börjar jobba igen vid 17 öh nej för då jobbar man verkligen bara och det är ju inge kul!

Men nu är det bara 2 pass sen är det semester och det ska bli riktigt JÄVLA gött!!!

Nu ska jag komma igång lite :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Randy

Vad härligt, vad ska du göra på semestern?

2009-07-02 @ 16:36:25
URL: http://www.randys.se
Postat av: jenny

men shit! hur kan du sova till kl 15??!! jag var hemma halv sex imorse, somnade kl sex och gick upp kl elva =) inatt är det samma visa igen.. ev imorgon också :(

ha en superduper semester!!!

kram!

2009-07-02 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0