130709

Tja!

Jag har lite dåligt samvete för min dåliga uppdatering men men nu uppdaterar jag iaf :D I Lördags var vi i charlottenberg och gick lite i köpcentret köpte b.la tre nya tavlor de är roligt :) Vi behöver lite mer på väggarna här hemma. Sen när vi kom hem spelade vi bondespelet som är ett evighetsspel som vi satt med i timmar men tillslut vann Per och jag blev arg. Fick dock revanch igår när jag vann. :D Jag är en riktigt dålig förlorare.

Igår var det en rättså lugn dag lekte med Amanda. Vi var ute med båten också en snabbis de va kul.Tråkigt att det har varit så himla dåligt väder nu i en vecka :( Men vi får hoppas att det vänder snart.

Nu är vi hemma och Per sitter och lyssnar på sitt bioljud, blir nog att se en bra film sen och mysa till de snart ;)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0