3 Maj 09

Idag fyller jag 20 år :D Fan va gött, Nu är inte jag tonåring längre :) Härligt härligt.



Dagen började dålgt, jag vaknade av att jag kände att det blev blött och varmt precis vid min rumpa, Vafan då kissar Zingo precis bredvid mig Jävlar va grinig jag blev. Fick springa upp och slänga påslakanet, lakanet och täcket i tvätten :( Och madrassen hade jag ättikapå och ut på balkongen. Jävla katt vet du. Blev riktigt jävla piss sur...

Men nu har det mesta gått ner så länge allting blir rent och jag får bädda om igen, då kan jag vara helt lugn.
Sen kommer syster yster, Amanda :D , Janne, Mamma , Mormor ,Berit, Lasse, Marina Och kristian .
JAg gjorde ju smörgåstårta igår, eller ja fyllning gjorde jag. Blev nöjd men sen när jag ställer in den i kyen och stäger dörren, då stod det en burk med juice som rann ut över hela kylskåpet hoppas inte smörgåstårtan tog illa av det.
Jag är faktiskt nervös över att den ska smaka illa, men då får dom fan äta ändå :P

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, har precis duschat och klätt på mig. Ska snart sminka mig och greja med håret.  Får se vad dagen har att ge, förhoppningsvis inga fler överraskningar från Zingo, på onsdag blir det kastrering, så då kanske dom äntligen ger sig annars får vi se vad som händer.

Nej men vi får se jag skrver väl säkert lite ikväll också.

Hade bäst..

King of my castle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0