300509 (Dagen efter)

Tjolahopp!!

Lite smått ångest har jag idag Blää! Blev lite för mycket igår tror jag, men jag blev iaf inte så himla bakis. Det är fan det viktigaste annars så ja.. DOck var jag lite knäpp på bussen. LAde ner min NYA telefon i väskan men det gjorde jag tydligen inte för när vi hade klivit av ringer Emil och säger att han har min min NYA mobil? Jag fick en chock aldrig haft så lite kontroll över mig själv. Jag cyklade iaf och hämtade den, full och dan... Det tycker jag var bra iaf.

Kan berätta lite om kvällen iaf. Först åkte jag och Per till Emelie och Fredrik som nog aldrig bjuder hem mig igen :P Nej då så farligt va de väl inte kanske..tror jag :S Där var även min arbetskamrat LInda och polare till emelie. Sen kom Emil och Anders, Anders va chaffis. :D  Vi körde iaf Ölspelet och jag ´kan ju säga att jag var rättså utsatt. Först hade vi en regel som sa att man skulle dubbla allt man skulle dricka, alltså om jag fick upp en röd sexa betyder det att jag skulle dricka 12 klunkar?? SEn blev det en Ny regel, Att varje gång ska du säga ett namn på en i  whopperfamiljen. Vilket menar typ whopper chesse , whopper jr, whopper bacon och så vidare.. Ja sen blev det en ny regel att man skulle dubbla ställa sig upp och snurra säga en whopper ja det blev mycket att hålla reda på. Sen kom det ÄNNU en ny regel Trippla alla klunkar :O Det var då det blev jobbigt ja ni förstår väl varför.. Om ni inte är knäppa i bollen.

Sedan åkte vi bil ner till Stan och där träffade vi alex och cazzie och alla människor. ja men de va nog de orkar inte gå igenom allt som hände på score. Per blev iaf utslängd utan andledning och jag behövde inte visa lägg :D STOLT..öh ja.

Ja sen tänkte jag bara säga att efter snart två år på BK så är inte maten någo god längre, allting smakar i princip samma sak och ja. Nej de kanske inte går att förstå. Plus att dom drar ju pengar om jag äter där så helst slipper jag..

Tänkte att jag lägger ut lite bilder från igår någon annan gång för jag orkar inte krångla med det nu..
Vad har man lärt sig denna gång tro. Ja ta inte med nya mobilen när du ska ut??





PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0